Reklamationsret

 

Som erhvervskunde har du ikke 14 dages fortrydelsesret efter loven. Der kan dog aftales forskellige vilkår ved hver enkelt handel (såsom ombytningsmulighed).

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Som køber skal du selv betale for returomkostninger, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.


Reklamationsret

Viser en vare sig at have fejl eller mangler, bedes du kontakte os på telefon +45 72 440 277 eller sende os en besked her senest 14 dage efter, du har modtaget varen. Når vi har modtaget din reklamation, vil du få tilsendt en e-mail med RMA-nummer og instrukser om, hvordan du skal sende varen retur. Efter modtagelsen af dit RMA-nummer har du yderligere 14 dage til at returnere varen til os.

Vi forbeholder os ret til at afvise varer, der returneres uden gyldig reklamationsnummer. Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug.

Når vi har modtaget varen og godkendt reklamationen, vil du hurtigst muligt få tilsendt en ikke-defekt erstatningsvare. Såfremt vi ikke kan levere en erstatningsvare, vil dit køb blive refunderet.

Ved reklamation af varer skal RMA-nummeret være anført tydeligt på returemballagen. Husk at mærke pakken "REKLAMATION". Vi anbefaler, at du sender varen retur med et tracking nummer.

 

Alle reklamationer bedes sendes til:

Kimbrer Computer ApS
Messevej 12
DK-9600 Aars
Danmark

Har du brug for rådgivning til køb eller salg af hardware? Udfyld formularen og vi vender retur.

Salg & Support

Vi svarer inden for 48 timer på alle hverdage.

Åbningstider

  • Mandag til torsdag: 08.30 – 16.30
  • Fredag: 08.30 – 15.30

This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.