Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

 

Sp: Hvor hurtigt sender I mine varer?

Sv: Vi tilstræber, at alle ordrer klargøres, pakkes og afsendes inden for 24-48 timer efter afgivelse på hverdage.

 

Sp: Hvornår bliver min ordre leveret?

Sv: Den estimerede leveringstid for forsendelser til Europa er 1-5 arbejdsdage. Levering uden for Europa kan tage op til 6 arbejdsdage, og nogle gange længere. Hvis du har brug for hastelevering, skal du kontakte os via e-mail sales@kimbrer.com.

 

Sp: Hvad koster det at få sendt mine varer?

Sv: Når du handler hos Kimbrer Computer, har du mulighed for at få sendt dine varer med standard- eller ekspresforsendelse. Standardforsendelser koster 150 DKK, og ekspresforsendelser koster 225 DKK.

 

Sp: Hvordan sender I mine varer?

Sv: Ordrer under 50 kg. sendes ofte med UPS og TNT. Ordrer over 50 kg. sendes med anden fragtleverandør. Alle forsendelser kan spores via Track & Trace.

 

Sp: Kan jeg selv afhente mine varer på jeres lager?

Sv: Afhentning af varer på vores lager kan i særlige tilfælde aftales med kundeservice på sales@kimbrer.com.

 

Sp: Kan jeg få tilsendt en faktura?

Sv: Ja, du vil altid modtage en faktura, når du handler hos Kimbrer Computer. Fakturaen vil blive sendt sammen med pakkens sporingsnummer ved afsendelse af din ordre. Du kan altid få tilsendt en kopi af den originale faktura ved at kontakte os på sales@kimbrer.com.

 

Sp: Jeg er en momsregistreret virksomhed. Skal jeg betale mom?

Sv: Hvis du er en momsregistreret virksomhed i en EU-medlemsstat, er du fritaget for moms. Når du handler hos Kimbrer Computer, bliver du bedt om at oplyse dit momsnummer (CVR/SE-nummer) ved kassen. Har du spørgsmål vedrørende momsfritagelse, bedes du kontakte os på support@kimbrer.com.

 

Sp: Har jeg mulighed for at vælge en anden leveringsadresse end faktureringsadressen?

Sv: Ja, du har mulighed for at vælge en alternativ leveringsadresse. Du skal blot indtaste den ønskede leveringadresse, når du bestiller dine varer.

 

Sp: Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?

Sv: Når du handler hos Kimbrer Computer, har du altid 90 dages garanti på produktet fra købsdatoen. Hvis du har modtaget en defekt vare, eller varen bliver defekt inden for garantiperioden, bedes du kontakte os på support@kimbrer.com. support@kimbrer.com.

Efter vi har modtaget din reklamation, sender vi dig en e-mail med et Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer og forsendelsesinstrukser. RMA-formularen skal altid udfyldes og vedlægges de pågældende varer, og RMA-nummeret skal ligeledes altid påføres pakken. Så snart din reklamation er blevet behandlet, sender vi dig en tilsvarende, ikke-defekt vare. Hvis vi ikke er i stand til at levere en erstatningsvare, refunderer vi naturligvis beløbet.

 

Sp: Jeg køber for mere end 185.000 DKK om året. Kan jeg få en særlig rabataftale?

Sv: Ja, hos Kimbrer Computer kan vi tilbyde en særlig firmaaftale til erhvervskunder, der køber for mere end 185.000 DKK om året. Kontakt os på sales@kimbrer.com for mere information.

 

Sp: Kan jeg indhente et tilbud?

Sv: Hvis der er tale om store mængder, kan du altid få et gratis og uforpligtende tilbud. Kontakt os på sales@kimbrer.com, hvor vi bestræber os på at svare alle henvendelser inden for få timer, eller på telefon +45 72 440 277.

 

Sp: Jeg leder efter et produkt, men kan ikke finde det på kimbrer.dk. Kan I levere produkter, der ikke er listet på jeres hjemmeside?

Sv: Hvis du står og mangler en specifik vare, som du ikke kan finde på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os på e-mail sales@kimbrer.com eller telefon +45 72 440 277. Det er muligt, at vi har det, du skal bruge, liggende på vores lager, eller at vi kan skaffe det til den rigtige pris. Du kan også holde øje med de mange nye produkter, som vi løbende tilføjer her på siden.